Wednesday, July 2, 2014

Day 32, 33 Nancy to Strasbourg, Strasbourg to Stuttgart

I'll make a quick double day summary today. The main reason is my arriving to a campground in Stuttgart at 8:30pm. I can say I am exhausted. Yesterday was a noble bottle against me and a mountain which was unexpected but conquered by the end of the day. Arriving to Strasbourg was uplifting. Except finding out that the campground was torn down. Being late I choose a fairly cheap hotel and tried to rest. Didn't really work out well and today I was supposed to have a medium difficult ride. But how can somebody make a medium difficult ride to an epic one? By taking the pathways which obviously have to go up the hill not around like the road...and that also added approx. 25km additionally. I'm really happy to have made it to Stuttgart but it really got a toll on me. Tomorrow Augsburg hopefully and I'll stick to the road...Oh! And happy Canada day to everybody in Canada:)! Yay!
Stats: Jun 30: 165km Nancy to Strasbourg
Stats: July 1: 175km Strasbourg to Stuttgart

Ma két napot fogok összegezni és azt is tömören. Fôleg mert azt hiszem ez az európai rész jóval nehezebb mint gondoltam és én is sokkal fáradtabb vagyok. Másrészt a hosszú napok miatt csak este érek a kempingekbe. Így idôm sem nagyon marad. Vagy wifi nincs. Vagy áram. Vagy egyik sem. 
Szóval tegnap egy váratlan heggyel találtam szembe magam. Nemes küzdelem árán ugyan lenyomtam, de be kell valljam gôzöm nem volt, hogy mi vár rám. Talán jobb is, így fejjel mentem a falnak...a lényeg, hogy felszabadulás volt beérni Strasbourgba. Csak a kemping le volt éppen rombolva...örültem neki nagyon. De akkor még nem is tudtam, hogy ma lesz ennél nagyobb gondom is.
Tehát ma Stuttgart volt a cél. Elvileg egy közepesen nehéz tekerés. De hogyan lett ebbôl az egyik legehezebb napom az egész eddigi utat figyelembe véve? A biciklis úton mentem...amikor lehetett. Hiba volt. Ugyanis amíg az út megkerülte a dombokat a folyó mentén a kerékpár út felment rá...és ráadásul hosszabban...tehât nehezebbb és hosszabb volt mint gondoltam. 
Stuttgartba érve már teljesen ki voltam. Ha Ontario és Franciaorszâg dombos volt akkor ez a Német rész vetekszik a Parti-Hegységgel Bc-ben. Mindig jött egy nagyobb és meredekebb és nem álltak le. Azt hiszem ez vár rám holnap is Augsburg felé. Bár valószínüleg koràbban megállok ha találok egy jó helyet. Stuttgartban sok mindent el akartam intézni, de a késôi érkezés megint keresztbe tett nekem. Talán holnap...

Megjegyzés: nehéz olyan kempinget találni, ahol tudom tölteni a telefonomat és még hálózat is van. Egyébként ez eddig talán csak az ottawai kempingben volt problémamentes. 
Adatok Június 30: 165km Nancy- Strasbourg
Július 1: 175km Strasbourg- Stuttgart

Past and present.
Múlt és jelen.

The European Parliament. And a person looks like me.
Az Európai Parlament. És én.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.